Lectura i escriptura (Tret del blog Sala de Mestres)
Aprenem les lletres
0
85 dies
Fitxes de totes les lletre de l’ abecedari, amb lletra de pal.
( de la galeria de JESICA BUJALANCE) que aporta quantitat de material i idees per compartir amb els professors a qui volem agraïr desde el nostre blog. Trobareu l’ enllaç a la seva galeria als enllaços del bloc perquè la pogueu consultar en qualsevol moment)
( de la galeria de JESICA BUJALANCE) que aporta quantitat de material i idees per compartir amb els professors a qui volem agraïr desde el nostre blog. Trobareu l’ enllaç a la seva galeria als enllaços del bloc perquè la pogueu consultar en qualsevol moment)
Lectura
0
397 dies
Fitxes de lectura per treballar amb alumnes amb necessitats educatives especials.
Són per descarregar desde el Scribd. PER 1R CURS
LECTURA ( QUADERN DE LECTURA)
LECTURA1
QUADERNS DE LECTURA ( ALIMENTS, ESCOLA…, TRANSPORTS…)
Són per descarregar desde el Scribd. PER 1R CURS
LECTURA ( QUADERN DE LECTURA)
LECTURA1
QUADERNS DE LECTURA ( ALIMENTS, ESCOLA…, TRANSPORTS…)
Comprensió lectora 5è
0
452 dies
Textos i fitxes per treballar el text. Per descarregar. Adreçades a 5è.
COMPRENSIÓ LECTORA 5È
COMPRENSIÓ LECTORA 5È
Guia didàctica català CM
0
455 dies
Completa guia didàctica de l’ àrea de català al Cicle mitjà.
En aquesta guia didàctica trobareu un model d’avaluació inicial fotocopiable, amb activitats que recullen tant fets, conceptes i sistemes conceptuals, com procediments.
De l’ editorial Castellnou.
MATERIALS PDF
En aquesta guia didàctica trobareu un model d’avaluació inicial fotocopiable, amb activitats que recullen tant fets, conceptes i sistemes conceptuals, com procediments.
De l’ editorial Castellnou.
MATERIALS PDF
Jocs de paraules
0
618 dies
Consciència fonològica-1
0
747 dies
La consciència fonològica és la sensibilitat o la
consciència explícita de l’estructura fonològica de les paraules en una
llengua. Concretament, implica l’habilitat per notar, pensar o
manipular els sons individuals en les paraules.
Aquest projecte consta de tres nivells de dificultat per treballar la consciència fonològica.
Aquest projecte consta de tres nivells de dificultat per treballar la consciència fonològica.
- Nivell 1: una sola paraula i dos dibuixos. Hi ha un so que diferència les dues imatges (pi- pa…). Cal clicar la imatge correcta per sentir la veu.
- Nivell 2: dues paraules i dos dibuixos, cal clicar les imatges per sentir la veu i relacionar amb el text correcte.
- Nivell 3: tres paraules i tres dibuixos, cal clicar les imatges per sentir la veu i relacionar amb el text correcte.
Oposicions fonològiques B-D-G
0
747 dies
Projecte d’activitats JClic sobre oposicions fonològiques:
B-D-G
Fet per : Anna Fontellés
CREDA Lleida
Lleida
Amb aquesta col·lecció de narrativa infantil, la DGR pretén donar a conèixer la recerca que es desenvolupa a Catalunya, divulgar-ne la seva funció social i fomentar les vocacions científiques entre els més petits. A més, aquests contes afavoreixen l’adquisició de valors com la coeducació, el respecte, la intergeneracionalitat, els bons hàbits alimentaris o l’ús de transports sostenibles.
Els contes de La Laura i en Joan es poden trobar a tots els centres de primària, biblioteques públiques i aules hospitalàries de Catalunya, però si en voleu sol·licitar, podeu fer-ho trametent un correu electrònic a l’adreça: sprogrames.sur@gencat.cat o bé consultar la versió multimèdia o pdf i les tres guies didàctiques.
B-D-G
Fet per : Anna Fontellés
CREDA Lleida
Lleida
2.-LLENGUA CATALANA
Aprenem les lletres
0
85 dies
Fitxes de totes les lletre de l’ abecedari, amb lletra de pal.
( de la galeria de JESICA BUJALANCE) que aporta quantitat de material i idees per compartir amb els professors a qui volem agraïr desde el nostre blog. Trobareu l’ enllaç a la seva galeria als enllaços del bloc perquè la pogueu consultar en qualsevol moment)
( de la galeria de JESICA BUJALANCE) que aporta quantitat de material i idees per compartir amb els professors a qui volem agraïr desde el nostre blog. Trobareu l’ enllaç a la seva galeria als enllaços del bloc perquè la pogueu consultar en qualsevol moment)
Poesia ” Joana Raspall”
0
268 dies
Dossiers per treballar amb els alumnes la poesia de “Joana Raspall” .
CICLE INICIAL
CICLE MITJÀ
CICLE SUPERIOR
DOSSIER INICIAL, MITJÀ I SUPERIOR
QUADERN PER L’ ALUMNAT CICLE MITJÀ. LLIBRE “COM EL PLOMISSOL”
CICLE INICIAL
CICLE MITJÀ
CICLE SUPERIOR
DOSSIER INICIAL, MITJÀ I SUPERIOR
QUADERN PER L’ ALUMNAT CICLE MITJÀ. LLIBRE “COM EL PLOMISSOL”
Dossier de Josep M Aloy.- Fa un repàs a tota la seva obra poètica per a infants amb un munt de propostes educatives sobre cada un dels llibres. Molt recomanable!!
L’ AUCA DE LA JOANA RASPALLMaletes viatgeres poesia
0
268 dies
Són tres maletes una de Cicle Inicial, una de Cicle Mitjà i
una de Cicle Superior i primer cicle d’ESO. Les maletes pretenen acostar
la poesia als alumnes. I facilitar als mestres i professors unes eines
per ajudar-los a fer-ho.
Les han elaborat la biblioteca Joan Triadú, el CRP d’Osona i l’Extensió del CRP Perafita
Les han elaborat la biblioteca Joan Triadú, el CRP d’Osona i l’Extensió del CRP Perafita
El text narratiu
0
300 dies
Diversos enllaços per treballar el text narratiu ( el conte)
GUIA PER CREAR CONTES ( EN pdf)
PRESENTACIÓ PER A CICLE INICIAL PER APRENDRE A FER UN CONTE
http://www.xtec.cat/centres/c5003238/escriptors/text_narratiu/text_narratiu3.htm
PROPOSTES DIDÀCTIQUES UNA MÀ DE CONTES ( PDF)
GUIA PER CREAR CONTES ( EN pdf)
PRESENTACIÓ PER A CICLE INICIAL PER APRENDRE A FER UN CONTE
http://www.xtec.cat/centres/c5003238/escriptors/text_narratiu/text_narratiu3.htm
PROPOSTES DIDÀCTIQUES UNA MÀ DE CONTES ( PDF)
Els contes de la Laura i en Joan
0
357 dies
Col·lecció Els contes de la Laura i en Joan i les guies didàctiques
La Direcció General de Recerca (DGR) publica regularment des del 2007 una col·lecció de contes que tenen la recerca com a element principal de la seva trama. La Laura i en Joan en són els seus protagonistes i fan servir els seus poders màgics per ajudar personal investigador de diferents àmbits científics. És una activitat que permet als dos infants aprendre i divertir-se alhora.Amb aquesta col·lecció de narrativa infantil, la DGR pretén donar a conèixer la recerca que es desenvolupa a Catalunya, divulgar-ne la seva funció social i fomentar les vocacions científiques entre els més petits. A més, aquests contes afavoreixen l’adquisició de valors com la coeducació, el respecte, la intergeneracionalitat, els bons hàbits alimentaris o l’ús de transports sostenibles.
Els contes de La Laura i en Joan es poden trobar a tots els centres de primària, biblioteques públiques i aules hospitalàries de Catalunya, però si en voleu sol·licitar, podeu fer-ho trametent un correu electrònic a l’adreça: sprogrames.sur@gencat.cat o bé consultar la versió multimèdia o pdf i les tres guies didàctiques.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada